10 қаңтар 2018
Қазақстан Республикасының Президенті Н. Назарбаевтың Қазақстан халқына
Жолдауы. 2018 жылғы 10 қаңтар
Төртінші өнеркәсіптік
революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері
Құрметті
қазақстандықтар!
Бүгінде әлем Төртінші өнеркәсіптік
революция дәуіріне, технологиялық, экономикалық және әлеуметтік
салалардағы терең және қарқынды өзгерістер кезеңіне қадам
басып келеді.
Жаңа технологиялық қалып біздің қалай
жұмыс істейтінімізді, азаматтық құқықтарымызды қалай іске асыратынымызды, балаларымызды
қалай тәрбиелейтінімізді түбегейлі өзгертуде.
Біз жаһандық өзгерістер мен
сын-қатерлерге дайын болу қажеттігін ескеріп, «Қазақстан-2050» даму
стратегиясын қабылдадық.
Алдымызға озық дамыған отыз
елдің қатарына кіру мақсатын қойдық.
100 нақты қадам – Ұлт жоспары жүзеге
асырылуда. Оның 60 қадамы қазірдің өзінде орындалып қойды. Қалғандары,
негізінен, ұзақ мерзімге арналған және жоспарлы түрде іске
асырылуда.
Өткен жылы Қазақстанның Үшінші
жаңғыруы бастау алды.
Индустрияландыру бағдарламасы табысты іске
асуда.
«Цифрлық Қазақстан» кешенді
бағдарламасы қабылданды.
Қазақстан Республикасының 2025
жылға дейінгі дамуының кешенді стратегиялық жоспары жасалды.
Біздің ұзақ мерзімді
мақсаттарымыз өзгеріссіз қала береді.
Қажетті бағдарламалардың барлығы бар.
Бұл Жолдау жаңа әлемге,
яғни Төртінші өнеркәсіптік революция әлеміне бейімделу мен
жетістікке жету жолын табу үшін не істеу қажеттігін айқындайды.
Құрметті отандастар!
Біз әлем елдерінің сенімі мен
құрметіне бөленіп, брендке айналған тәуелсіз Қазақстанды
құрдық.
2017 жылы біздің ел БҰҰ
Қауіпсіздік Кеңесінің тұрақты емес мүшесі болды.
2018 жылдың қаңтар айында оған төрағалық етудеміз.
Біз дүниежүзілік ЭКСПО
мамандандырылған көрмесін өткізу үшін әлемдік қоғамдастық таңдап алған
ТМД және Шығыс Еуропа елдері арасындағы бірінші мемлекет болдық.
Қазақстанда табысты жұмыс істеп келе
жатқан нарықтық экономика моделі қалыптасты.
2017 жылы еліміз әлемдік дағдарыстың
қолайсыз салдарын еңсеріп, сенімді өсу жолына қайта түсті.
Жыл қорытындысы бойынша ішкі жалпы
өнімнің өсуі 4 процент болып, ал өнеркәсіптік өнімнің
өсуі 7 проценттен асты.
Бұл орайда, өнеркәсіптің жалпы
көлемінде өңдеуші сектордың үлесі 40 проценттен асып
түсті.
Қазақстанның қолайлы дамуы орта
таптың қалыптасуына мүмкіндік берді.
Кедейшілік 13 есе қысқарып,
жұмыссыздық деңгейі 4,9 процентке дейін төмендеді.
Еліміздің әлеуметтік-экономикалық
табыстарының негізі – біздің басты құндылықтарымыз ретінде
қала беретін азаматтық бейбітшілік, ұлтаралық және конфессияаралық
келісім.
Дегенмен, Қазақстанның жетістіктері сенімді
тірек саналады, бірақ ол ертеңгі табыстарымыздың кепілі емес
екенін жақсы сезінуіміз керек.
«Көл-көсір мұнайдың» дәуірі аяқталып
келеді. Елімізге дамудың жаңа сапасы қажет.
Жаһандық трендтер көрсетіп отырғандай,
ол, бірінші кезекте, Төртінші өнеркәсіптік революцияэлементтерін
кеңінен енгізуге негізделуі тиіс.
Мұның өзіндік сын-қатерлері де, мүмкіндіктері
де бар.
Жаңа әлем көшбасшыларының қатарына қосылу
үшін Қазақстанда қажетті нәрсенің бәрі бар екеніне сенімдімін.
Бұл үшін мынадай міндеттерді шешуге
жұмылуымыз керек.
БІРІНШІ. Индустрияландыру жаңа технологияларды
енгізудің көшбасшысына айналуы тиіс.
Оның нәтижелері мұнай бағасы күрт
төмендеген 2014-2015 жылдардағы дағдарыста негізгі тұрақтандырушы
факторлардың бірі болды.
Сол себепті жоғары еңбек өнімділігі
бар қайта өңдеу секторына деген бағдарымыз өзгерген жоқ.
Сонымен қатар индустрияландыру 4.0 жаңа технологиялық
қалыптың барлық мүмкіндіктерін пайдалана отырып, мейлінше инновациялық сипатқа ие
болуға тиіс.
Кәсіпорындарымызды жаңғыртуға және
цифрландыруға бағытталған, өнімнің экспортқа шығуын көздейтін жаңа
құралдарды әзірлеп, сыннан өткізу қажет.
Бұлар, бірінші кезекте, технологиялардың
трансфертін ынталандыруға тиіс.
Еліміздің бірнеше өнеркәсіптік
кәсіпорнын цифрландыру жөніндегі пилоттық жобаны іске
асырып, бұл тәжірибені кеңінен тарату керек.
Цифрлық және басқа да инновациялық
шешімдерді әзірлеушілердің өз экожүйесін дамытуы аса маңызды
мәселеге айналып келеді.
Ол біздің Назарбаев
Университеті, «Астана» халықаралық қаржы орталығы, IT-стартаптардың халықаралық
технопаркі сияқты инновациялық орталықтардың төңірегінде
қалыптасуға тиіс.
«Алатау» инновациялық технологиялар
паркінің қызметін ұйымдастыруды түбегейлі қайта қарау қажет.
Нақты сектордың жаңа технологияларға
деген сұранысты ынталандыруы және венчурлық
қаржыландырудың жеке нарығының қызметі инновациялық экожүйе
жетістіктерінің негізгі факторлары болып саналады.
Бұл үшін тиісті заңнама қажет.
Бұдан бөлек, IT және инжинирингтік
қызмет көрсетуді дамыту ерекше маңызға ие болып отыр.
Экономиканы цифрландыру табыс
әкелгенімен, жұмыс күшінің көптеп босап қалу қаупін де
тудырады.
Босайтын жұмыс күшін еңбекпен
қамту үшін келісілген саясатты алдын ала тиянақтау керек.
Білім беру жүйесін, коммуникация мен
стандарттау салаларын жаңа индустрияландыру талаптарына бейімдеу қажет болады.
2018 жылы «цифрлық дәуір» өнеркәсібін
қалыптастыруға арналған индустрияландырудың үшінші бесжылдығын әзірлеуге
кірісу керек.
ЕКІНШІ. Ресурстық әлеуетті одан әрі дамыту.
ХХІ ғасырда әлемнің табиғи ресурстарға деген мұқтаждығы жалғасуда.
Олар болашақта жаһандық экономиканы және еліміздің экономикасын дамыту
барысында ерекше маңызға ие болады.
Бірақ шикізат индустрияларын ұйымдастыру ісін, табиғи ресурстарды басқаруға
қатысты ұстанымдарды сыни тұрғыдан қайта пысықтау керек.
Кешенді ақпараттық-технологиялық платформаларды белсенді
түрде енгізу қажет.
Кәсіпорындардың энергия тиімділігі мен энергия үнемдеуге, сондай-ақ энергия
өндірушілердің өз жұмыстарының экологиялық тазалығы мен
тиімділігіне қойылатын талаптарды арттыру керек.
Астанада өткен ЭКСПО-2017 көрмесі баламалы, «таза» энергия
саласындағы дамудың қаншалықты қарқынды екенін көрсетті.
Бүгінде әлем бойынша өндірілетін электр энергиясының төрттен бірі
жаңартылатын энергия көздеріне тиесілі.
Болжам бойынша, 2050 жылға қарай бұл көрсеткіш 80
процентке жетеді.
Біз 2030 жылға қарай Қазақстандағы баламалы
энергия үлесін 30 процентке жеткізу міндетін қойдық.
Қазір бізде жалпы қуаттылығы 336 МВт болатын жаңартылатын
энергия көздерінің 55 нысаны жұмыс істейді. Соларда 2017 жылы 1,1
миллиард киловатт-сағат «жасыл» энергия өндірілді.
«Жасыл» технологияларға инвестиция салу үшін бизнесті ынталандыру маңызды.
Өңірлердің әкімдері шағын және орта бизнес субъектілерін кеңінен
тартып, тұрмыстық қаттықалдықтарды заман талабына сай
утилизациялау және қайта өңдеу үшін шаралар қабылдау керек.
Осы және басқа да шаралар заңнамаға, соның ішінде Экологиялық
кодекске өзгерістер енгізуді талап етеді.
ҮШІНШІ. «Ақылды технологиялар» – агроөнеркәсіп
кешенін қарқынды дамыту мүмкіндігі.
Аграрлық саясат еңбек
өнімділігін түбегейлі арттыруға және өңделген өнімнің
экспортын ұлғайтуға бағытталуы керек.
Біз егін егіп, дәнді дақылдарды өсіруді
үйрендік.
Оны мақтан тұтамыз. Алайда, қазір ол
жеткіліксіз.
Шикізатты қайта өңдеуді қамтамасыз етіп,
әлемдік нарықтарға жоғары сапалы дайын өніммен шығуымыз қажет.
Бұл мәселені шешуге барлық аграрлық
кешеннің түбегейлі бет бұруы маңызды.
Аграрлық ғылымды дамыту мәселесі басты
назарда болуға тиіс.
Ол ең алдымен жаңа
технологияларды трансферттеумен және оларды отандық жағдайға
бейімдеумен айналысуы қажет.
Осыған орай аграрлық
университеттердің рөлін қайта қарау керек.
Олар диплом беріп қана қоймай, ауыл
шаруашылығы кешенінде нақты жұмыс істейтін немесе ғылыммен айналысатын
мамандарды дайындауға тиіс.
Бұл жоғары оқу орындарынан оқу
бағдарламаларын жаңартып, агроөнеркәсіп кешеніндегі озық біліммен үздік
тәжірибені тарататын орталықтарға айналу талап етіледі.
Мысалы, егін егу мен астық жинаудың
оңтайлы уақытын болжамдаудың, «ақылды суарудың», минералды тыңайтқыш себудің,
зиянкестермен және арамшөппен күресудің интеллектуалды жүйелері арқылы өнімділікті
бірнеше есе арттыруға болады.
Жүргізушісі жоқ техника адами факторды
азайтып, егіншіліктің өзіндік құнын айтарлықтай төмендетуге мүмкіндік береді.
Жаңа технологиялар мен
бизнес-модельдерді енгізу, агроөнеркәсіп кешенінің ғылымға негізделуін
арттыру шаруашылықтарды кооперациялау қажеттігін күшейтеді.
Ауыл шаруашылығы субъектілерінің
кооператив түрінде жұмыс істеуіне жан-жақты қолдау көрсетукерек.
Мемлекет бизнеспен бірлесіп, отандық
өнімді халықаралық нарыққа шығарудың стратегиялық жолын тауып, ілгерілетуге
тиіс.
Ауыл шаруашылығын қарқынды дамыту
өнімнің сапасы мен экологиялық тазалығын сақтай отырып
жүргізілуі қажет.
Бұл бүкіл әлемге танылатын
«Қазақстанда жасалған» табиғи азық-түлік брендін қалыптастырып,
ілгерілетуге мүмкіндік береді.
Сонымен қатар жерді барынша тиімді
игеретіндерді ынталандырып, ал дұрыс пайдалана алмайтындарға шара қолдану
керек.
Тиімсіз субсидияларды ауыл шаруашылығы
кешені субъектілеріне арналған банк несиелерін арзандатуға қайта
бағыттау қажет.
5 жыл ішінде агроөнеркәсіп
кешеніндегі еңбек өнімділігін және өңделген ауыл
шаруашылығыөнімінің экспортын, тиісінше, кем дегенде 2,5 есеге
арттыруды тапсырамын.
ТӨРТІНШІ. Көлік-логистика инфрақұрылымының
тиімділігін арттыру.
Бүгінде Қазақстан арқылы бірнеше
трансконтиненталды коридор өтеді.
Бұл туралы көп айтылды.
Жалпы, Қазақстан арқылы өткен жүк
транзиті 2017 жылы 17 процентке өсіп, 17 миллион
тоннаға жуықтады.
Транзиттен түсетін жыл сайынғы табысты
2020 жылы 5 миллиард долларға жеткізу міндеті тұр.
Бұл инфрақұрылымға жұмсалған мемлекет
қаражатын тез арада қайтаруға мүмкіндік береді.
Жүк қозғалысын онлайн режімінде бақылап,
олардың кедергісіз тасымалдануы үшін және кедендік
операцияларды жеңілдету мақсатымен блокчейн сияқты цифрлық
технологиялардың ауқымды түрде енгізілуін қамтамасыз ету қажет.
Заманауи шешімдер логистиканың барлық
буынының өзара байланысын ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
«Үлкен деректерді» (Big
data) пайдалану сапалы талдауды қамтамасыз етуге, өсімнің
резервінанықтауға және артық шығынды азайтуға жағдай
туғызады.
Осы мақсаттар үшін Интеллектуалды
көлік жүйесін енгізу қажет.
Бұл жүйе көлік ағынын тиімді басқаруға
және инфрақұрылымды одан әрі дамыту қажеттігін анықтауға жол
ашады.
Ішкі өңірлік қатынастарды жақсарту
үшін автожолдардың жергілікті желісін жөндеу мен қайта салуға арналған қаржы
көлемін көбейту керек.
Осыған жыл сайын бөлінетін бюджет
қаражатының жалпы көлемін орташа мерзімдегі кезеңде 150 миллиард теңгеге
жеткізу қажет.
Бұл жұмысқа өңірлердегі барлық
әкімдіктердің белсенді қатысуын қамтамасыз ету керек.
БЕСІНШІ. Құрылысқа және коммуналдық секторға
заманауи технологияларды енгізу.
Жүзеге асырылып жатқан бағдарламалар
арқасында Қазақстанда пайдалануға берілген тұрғын үйлердің көлемі жылына
10 миллион шаршы метрден асты.
Тұрғын үйді көпшілікке
қолжетімді еткен тұрғын үй жинақтау жүйесі тиімді
жұмыс істеуде.
Баспанамен қамту көрсеткіші соңғы 10
жылда бір тұрғынға шаққанда 30 процентке өсіп, бүгінде 21,6
шаршы метрді құрады.
Бұл көрсеткішті 2030 жылы 30
шаршы метрге дейін жеткізу керек.
Осы міндетті орындау барысында құрылыс
салудың жаңа әдістерін, заманауи материалдарды,сондай-ақ
ғимараттардың жобасы мен қала құрылысының жоспарын жасағанда мүлде
басқа тәсілдердіқолдану керек.
Ғимараттардың сапасына,
экологиялық тазалығына және энергиялық тиімділігіне жоғары талап қою
қажет.
Салынатын және салынған үйлер мен
инфрақұрылымдық нысандарды интеллектуалды басқару жүйелерімен жабдықтау
керек.
Бұл тұрғындарға қолайлы жағдай жасап,
электр энергиясын, жылу мен суды тұтынуды қысқартып, табиғи монополистерді
тиімді жұмысқа ынталандырады.
Заңнамаға, соның ішінде
табиғи монополиялар саласын реттейтін заңдарға тиісті өзгерістер енгізу
қажет.
Әкімдер тұрғын үй-коммуналдық
инфрақұрылымын жетілдіру мәселесін мемлекет-жекеменшік серіктестігі
негізінде белсенді шешуі керек.
Ауылдық елді
мекендерді сапалы ауызсумен қамтамасыз ету үшін Үкімет бұл
іске барлық қаражат көздерінен жыл сайын кем дегенде 100 миллиард теңге қарастыруы
қажет.
АЛТЫНШЫ. Қаржы секторын «қайта жаңғырту».
Банктік портфельдерді «нашар» несиеден арылту ісін
аяқтау қажет.
Ол үшін банк иелері шығындарын мойындай
отырып, экономикалық жауапкершілік алуға тиіс.
Акционерлердің аффилирленген компаниялар
мен жеке адамдардың пайдасы үшін банктерден қаржы шығаруы ауыр қылмыс болып
саналуға тиіс.
Ұлттық Банк мұндай істерге немқұрайлы
қарамау керек.
Әйтпесе, мұндай мемлекеттік органның не
керегі бар?
Ұлттық Банк тарапынан қаржы
институттарының қызметін қадағалау қатаң, уақтылы әрі нәтижеліболуға
тиіс.
Мемлекет қарапайым азаматтардың
мүдделерін қорғауға одан әрі кепілдік береді.
Жеке тұлғалардың банкроттығы туралы заң қабылдауды
тездету қажет.
Сонымен қатар 2016 жылдың 1
қаңтарына дейін халыққа берілген валюталық ипотекалық займдар
жөніндегі мәселені Ұлттық Банкке толығымен шешуді тапсырамын.
Сол күннен бастап аталған валюталық
займдарды жеке тұлғаларға беруге заң жүзінде тыйым салынған болатын.
Ұлттық Банк пен Үкімет экономика
салаларындағы нақты тиімділікті есепке алатын ставкалармен бизнеске ұзақ
мерзімді несиелендіруді қамтамасыз ету мәселесін бірлесіп шешуге тиіс.
Инвестициялық ахуалдың одан әрі жақсаруы
және қор нарығының дамуы маңызды болып саналады.
Бұл – жұмысын бастаған «Астана»
халықаралық қаржы орталығының негізгі міндеттерінің бірі.
Ол халықаралық озық тәжірибені
пайдаланып, ағылшын құқығы мен заманауи қаржы технологияларын қолданатын өңірлік
хабқа айналуға тиіс.
«Самұрық-Қазына» ұлттық әл-ауқат қоры»
ұлттық компанияларының акцияларын IPO-ға табысты түрде шығару
қор нарығын дамытуға септігін тигізеді.
ЖЕТІНШІ. Адами капитал – жаңғыру негізі.
Білім берудің жаңа сапасы.
Барлық жастағы азаматтарды
қамтитын білім беру ісінде өзіміздің озық жүйемізді құруды
жеделдету қажет.
Білім беру бағдарламаларының негізгі
басымдығы өзгерістерге үнемі бейім болу және жаңа
білімді меңгеру қабілетін дамыту болуға тиіс.
2019 жылдың 1 қыркүйегіне қарай мектепке
дейінгі білім беру ісінде балалардың ерте дамуы үшін өз бетінше
оқу машығы мен әлеуметтік дағдысын дамытатын бағдарламалардың бірыңғай
стандарттарын енгізу қажет.
Орта білім беру саласында жаңартылған
мазмұнға көшу басталды, ол 2021 жылы аяқталатын
болады.
Бұл – мүлде жаңа бағдарламалар,
оқулықтар, стандарттар және кадрлар.
Педагогтарды оқыту және олардың
біліктілігін арттыру жолдарын қайта қарау керек болады.
Еліміздің университеттеріндегі
педагогикалық кафедралар мен факультеттерді дамыту қажет.
Білім берудің барлық деңгейінде математика
және жаратылыстану ғылымдарын оқыту сапасын күшейту керек.
Бұл – жастарды жаңа технологиялық қалыпқа
дайындаудың маңызды шарты.
Білім беру мекемелерінің арасындағы
бәсекелестікті арттырып, жеке капиталды тарту үшін қала мектептерінде жан
басына қатысты қаржыландыру енгізілетін болады.
Біздегі оқушылардың жүктемесі ТМД
елдерінің ішінде ең жоғары болып отырғанын және Экономикалық ынтымақтастық және
даму ұйымы елдеріне қарағанда орта есеппен үштен бір еседен көп екенін ескеріп,
оны төмендету керек.
Барлық өңірлердегі Оқушылар сарайларының
базасында компьютерлерді, лабораторияларды және 3Д-принтерлерді қоса алғанда,
барлық қажетті инфрақұрылымдары бар балалар технопарктері мен
бизнес-инкубаторларының желісін құру керек.
Бұл жас ұрпақты ғылыми-зерттеу
саласына және өндірістік-технологиялық ортаға ұтымды түрде кірістіруге
көмектеседі.
Қазақстандықтардың болашағы – қазақ,
орыс және ағылшын тілдерін еркін меңгеруінде.
Орыс тілді мектептер үшін қазақ
тілін оқытудың жаңа әдістемесі әзірленіп, енгізілуде.
Егер біз қазақ тілі ғұмырлы болсын
десек, оны жөнсіз терминологиямен қиындатпай, қазіргі заманға
лайықтауымыз қажет.
Алайда, соңғы жылдары әлемде
қалыптасқан 7 мың термин қазақ тіліне аударылған.
Мұндай «жаңалықтар» кейде күлкіңді
келтіреді.
Мысалы, «ғаламтор» (Интернет), «қолтырауын» (крокодил), «күйсандық» (фортепиано)
және тағы сол сияқтылар толып жатыр.
Осындай аудармаларды негіздеу тәсілдерін
қайта қарастырып, терминология тұрғысынан қазақ тілін халықаралық
деңгейге жақындату керек.
Латын әліпбиіне көшу бұл
мәселені реттеуге мүмкіндік береді.
2025 жылға дейін білім берудің барлық
деңгейінде латын әліпбиіне көшудің нақты кестесін жасау қажет.
Орыс тілін білу маңызды болып
қала береді.
2016 жылдан бері жаңартылған бағдарлама
бойынша орыс тілі қазақ мектептерінде 1-сыныптан бастап
оқытылып келеді.
2019 жылдан 10-11-сыныптардағы жаратылыстану
ғылымының жекелеген пәндерін оқытуды ағылшын тіліне көшіру басталатын болады.
Нәтижесінде, біздің барлық түлектеріміз
елімізде және жаһандық әлемде өмір сүріп, жұмыс істеуі үшін қажетті деңгейде үш
тілді меңгеретін болады.
Сонда ғана нағыз азаматтық қоғам құрылады.
Кез келген этникалық топтың өкілі кез
келген жұмысты таңдай алады, тіпті Президент болып сайлануғада
мүмкіндігі болады.
Қазақстандықтар біртұтас ұлтқа айналады.
Оқытудың мазмұндылығы заманауи техникалық
тұрғыдан қолдау көрсету арқылы үйлесімді түрде толықтырылуға тиіс.
Цифрлық білім беру ресурстарын дамыту, кең
жолақты Интернетке қосу және мектептерімізді видеоқұрылғылармен жабдықтау
жұмыстарын жалғастыру қажет.
Жұмыс берушілерді тарту арқылы
және халықаралық талаптар мен цифрлық дағдыларды ескере отырып, техникалық
және кәсіптік білім беру бағдарламаларын жаңарту керек.
«Баршаға тегін кәсіптік-техникалық білім
беру» жобасын жүзеге асыруды жалғастыру қажет.
Мемлекет жастарға алғашқы
мамандықты береді.
Үкімет бұл міндетті орындауға тиіс.
Орта мектеп пен колледждер және жоғары
оқу орындары үздік оқытушыларының видеосабақтары мен видеолекцияларын Интернетте
орналастыру керек.
Бұл барлық қазақстандықтарға, оның
ішінде шалғайдағы елді мекен тұрғындарына озық білім мен құзыреттілікке қол
жеткізуге жол ашады.
Жоғары білім беру ісінде жасанды
интеллектпен және «үлкен деректермен» жұмыс істеу үшін ақпараттық технологиялар
бойынша білім алған түлектер санын көбейту керек.
Осыған орай металлургия,
мұнай-газ химиясы, агроөнеркәсіп кешені, био және IT-технологиялар салаларын
зерттеу ісінде басымдық беретін жоғары оқу орны ғылымын дамыту
керек.
Қолданбалы ғылыми-зерттеулерді ағылшын
тіліне біртіндеп көшіруді жүзеге асыру талап етіледі.
Жоғары оқу орындары шетелдердің жетекші
университеттерімен, ғылыми орталықтарымен, ірі кәсіпорындарымен және
трансұлттық корпорацияларымен бірлескен жобаларды белсенді
түрде жүзеге асыруы қажет.
Жеке сектордың бірлескен қаржыландыруға
атсалысуы барлық қолданбалы ғылыми-зерттеу әзірлемелері үшін міндетті талап
болуға тиіс.
Жас ғалымдарымызға ғылыми гранттар
аясында квота бөліп, оларды қолдаудың жүйелі саясатын
жүргізуіміз керек.
Білім беру саласына өзінің инвестициялық
жобалары мен экспорттық әлеуеті бар экономиканың жеке саласы ретінде
қарайтын кез келді.
Жоғары оқу орындарына білім беру бағдарламаларын
жасауға көбірек құқық беріп, олардың академиялық еркіндігін заңнамалық
тұрғыдан бекіту керек.
Оқытушылардың қайта даярлықтан өтуіне
күш салып, жоғары оқу орындарына шетелдік менеджерлерді тартып, әлемдік
университеттердің кампустарын ашу қажет.
Ұлттың әлеуетін арттыру үшін мәдениетіміз
бен идеологиямызды одан әрі дамытуымыз керек.
«Рухани жаңғырудың» мән-маңызы да
нақ осында.
Өзінің тарихын, тілін, мәдениетін
білетін, сондай-ақ заманына лайық, шет тілдерін меңгерген, озық әрі
жаһандық көзқарасы бар қазақстандық біздің қоғамымыздың
идеалына айналуға тиіс.
Үздік денсаулық сақтау ісі және дені сау
ұлт.
Халықтың өмір сүру ұзақтығының өсуіне
және медициналық технологиялардың дамуына байланыстымедициналық қызмет
көрсетуге деген сұраныс көлемі арта түсетін болады.
Қазіргі денсаулық сақтау ісі қымбатқа
түсетін стационарлық емге емес, негізінен аурудың алдын алуға
бағытталуға тиіс.
Саламатты өмір салтын насихаттай
отырып, қоғамдық денсаулықты басқару ісін күшейту керек.
Жастардың репродуктивті денсаулығын қорғауға және
нығайтуға ерекше назар аудару керек.
Тиімділігі аз және мемлекет үшін шығыны
көп диспансерлік ем қолданудан негізгі созылмалы ауруларға алыстан
диагностика жасап, сондай-ақ осы саланы амбулаторлық емдеу арқылы басқаруға
көшу қажет.
Бұл тәжірибе әлемде бұрыннан бар.
Оны батыл әрі белсенді түрде енгізу
керек.
Онкологиялық аурулармен күресу үшін
кешенді жоспар қабылдап, ғылыми онкологиялық орталық құру қажет.
Халықаралық озық тәжірибе
негізінде ауруды ерте диагностикалаудың және қатерлі
ісікті емдеудің жоғары тиімділігі қамтамасыз етілуге тиіс.
Біз кардиология, босандыру және өкпе
ауруымен күресу кезінде атқарған істеріміз сияқты жұмыстарды да жүргізуіміз
керек.
Денсаулық сақтау саласы халықтың,
мемлекеттің және жұмыс берушінің ортақ жауапкершілігіне негізделген Міндетті
әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіне кезең-кезеңімен көшетін
болады.
Оны енгізудің қажеттілігі ешқандай
күмән туғызбайды.
Алайда, Денсаулық сақтау министрлігі мен
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі іске асырмаған дайындық
жұмыстарын тыңғылықты жүргізу талап етіледі.
Мемлекеттің міндеттерін нақты белгілей
отырып, Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемінің жаңа
моделін әзірлеу қажет.
Халық мемлекет тарапынан кепілдік
берілмеген қызметтерді Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінің
қатысушысы ретінде немесе ерікті медициналық сақтандыру, сондай-ақ бірлесе
төлеу арқылы ала алады.
Ақпараттық жүйелерді біріктіру,
мобильдік цифрлық қосымшаларды қолдану, электрондық денсаулық паспортын енгізу,
«қағаз қолданбайтын ауруханаға» көшу арқылы медициналық көмектің қолжетімділігі
мен тиімділігін арттыру қажет.
Медицинада ауруларды диагностикалау мен
емдеудің тиімділігін айтарлықтай арттыратын генетикалық талдау мен жасанды
интеллект технологияларын енгізуге кірісуіміз керек.
Медициналық кадрлармен қамтамасыз ету
және оларды сапалы даярлау маңызды мәселе болып саналады.
Бүгінде бізде Назарбаев
Университетінің бірегей Медицина мектебі бар. Онда
біріктірілген университет клиникасы жұмыс істейді.
Бұл тәжірибе барлық медициналық жоғары
оқу орындарына таратылуға тиіс.
Осы және басқа да шараларды іске асыру
үшін «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» кодекстің
жаңа редакциясын әзірлеу қажет.
Сапалы жұмыспен қамту және әлеуметтік
қамсыздандырудың әділетті жүйесі.
Еңбек нарығының тиімділігін қамтамасыз етіп,
әрбір адамның өз әлеуетін іске асыра алуы үшін жағдай жасаудың маңызы зор.
Барлық негізгі мамандық бойынша заманауи
стандарттар әзірлеу қажет.
Бұл стандарттарда жұмыс
берушілер мен бизнесмендер еңбеккерлердің білімі, қабілеті мен
құзыретінің қандай болуы қажеттігін нақты белгілейді.
Кәсіби стандарттардың талаптарын ескеріп, білім
берудің жаңа бағдарламаларын әзірлеу қажет немесе
қазіргі бағдарламаларды жаңарту керек.
Өзін-өзі жұмыспен қамтығандар мен
жұмыссыздар экономикалық өсімнің резерві саналады.
Мен өзін-өзі жұмыспен қамтығандар
мәселесін қарастыру жөнінде бірнеше рет талап қойғанмын.
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау
министрлігі бұл іске жауапсыздық танытып, атүсті қарап отырды.
Адамдарды нәтижелі жұмысқа тарту үшін көбірек
мүмкіндік беріп, олардың жеке кәсібін бастауына немесе жаңа мамандық алып,
жұмысқа орналасуына жағдай жасау керек.
«Атамекен» ұлттық кәсіпкерлер
палатасының бизнесті үйрету жөніндегі жұмыстары қолдауға тұрарлық.
Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай
кәсіпкерлікті дамыту бағдарламасы аясында оның құралдарын нығайта
отырып, халықтың осы санаттарын кеңінен тарту қажет.
Өзін-өзі жұмыспен қамтығандарды тіркеу
үдерісін мейлінше жеңілдетіп, оларға мемлекет алдындағы
міндеттерін адал атқару тиімді болатындай жағдай туғызу қажет.
Қазақстандықтардың жаңа жұмыс
орнын салыстырмалы түрде тезірек иеленуге, соның ішінде еліміздің басқа да
елді мекендерінен жұмыс табуға мүмкіндігі болуға тиіс.
Бірыңғай электрондық еңбек
биржасын кең ауқымда енгізу қажет. Онда бос жұмыс орындары мен жұмыс
іздеушілер туралы барлық ақпарат жинақталуға тиіс.
Азаматтар үйлерінен шықпай-ақ кәсіби
бағдарлы тест тапсырып, оқу курстары мен мемлекеттік қолдау шаралары туралы
біліп, өзін қызықтыратын жұмыс таба алатын болады.
Еңбек кітапшаларын да электрондық
форматқа көшірген жөн.
Электрондық еңбек биржасы туралы заңды 2018 жылғы 1
сәуірге дейін қабылдау қажет.
Әлеуметтік саясат азаматтарды
толыққанды экономикалық өмірге тарту арқылы жүзеге асырылатын болады.
Қазір зейнетақы жүйесі толықтай еңбек
өтіліне байланыстырылған.
Кім көп жұмыс істесе, сол көп зейнетақы
алатын болады.
Осыған орай, барша қазақстандықтар өздерінің
атқаратын жұмыстарын заңдастыруға зор мән беруі керек.
Әлеуметтік сақтандыру жүйесінде де
еңбек өтілі мен өтемақы мөлшері арасындағы өзара байланыс күшейтілетін болады.
Біз 2018 жылдан бастап халықтың
әлеуметтік тұрғыдан аз қамтылған тобына атаулы әлеуметтік көмеккөрсетудің
жаңа тәртібіне көштік.
Оның шегі ең төменгі күнкөріс деңгейінің
40 процентінен 50 процентіне дейін көтерілді.
Еңбекке қабілетті әлеуметтік
тұрғыдан аз қамтылған азаматтар үшін берілетін қаржылай көмек оларжұмыспен
қамту шараларына қатысқан жағдайда ғана қолжетімді болады.
Еңбекке қабілетсіз азаматтарға мемлекеттік
қолдау көрсету шаралары күшейтіледі.
Қымбатты
қазақстандықтар!
Мемлекет өзінің әлеуметтік
міндеттемелерінің барлығын толықтай орындайды.
2016-2017 жылдары зейнетақы мен
жәрдемақы үш рет көбейгенін еске салғым келеді.
Базалық зейнетақы, жалпы алғанда, 29
процентке, ынтымақты зейнетақы 32 процентке, бала тууға
байланысты жәрдемақы 37 процентке, ал мүгедектер мен асыраушысынан
айырылғандарға төленетін жәрдемақының әрқайсысы 43 процентке өсті.
Денсаулық сақтау саласындағы
қызметкерлердің жалақысы 28 процентке дейін, білім беру саласы
қызметкерлерінің жалақысы 29 процентке дейін, әлеуметтік қорғау
саласы қызметкерлерініңжалақысы 40 процентке дейін, «Б» корпусындағы
мемлекеттік қызметшілердің жалақысы 30 процентке,
стипендиялар 25 процентке өсті.
Дағдарыс заманы. Әйтсе де, әлемнің
санаулы ғана елдері әлеуметтік салаға жұмсайтын шығындарын осылай
арттыра алды.
Республикалық бюджеттің әлеуметтік
салаға бөлінген шығыны 2018 жылы 12 процентке өсіп, 4,1
триллион теңгеден асты.
Әлеуметтік төлемдерді, соның ішінде
зейнетақыны өсіру 3 миллионнан астам қазақстандықтың
табыстарын көбейтеді.
2018 жылдың 1 қаңтарынан бастап ынтымақты
зейнетақы 8 процентке артты.
Мүгедектерге, асыраушысынан айырылған
және мүгедек балалар тәрбиелеп отырған отбасыларына арналған жәрдемақылар
16 процентке дейін өсті.
2018 жылдың 1 шілдесінен бастап базалық
зейнетақы еңбек өтіліне байланысты орташа алғанда 1,8 есе көбейетін
болады.
Бұдан бөлек, 2018 жылдың 1 шілдесінен
бастап кәмелетке толған, бала кезінен бірінші топтағы мүгедектерді
бағып отырған ата-аналар үшін қосымша мемлекеттік жәрдемақыны
енгізуді тапсырамын.
Бір ең төменгі күнкөріс деңгейінен кем
емес мұндай жәрдемақыны шамамен 14 мың отбасы ай сайын алады.
2018 жылы осы мақсатқа 3
миллиард теңгеге дейін қаржы қажет болады.
Мұғалім мәртебесін арттыру мақсатымен
білім берудің жаңартылған мазмұнына көшкен ұстаздардың
лауазымдық жалақысын 2018 жылдың 1 қаңтарынан бастап 30
процентке көбейтуді тапсырамын.
Жаңартылған мазмұн дегеніміз –
халықаралық стандарттарға сай келетін және Назарбаев зияткерлік мектептерінде
бейімделуден өткен заманауи оқу бағдарламалары.
Бұлар біздің балаларымызға қажетті функционалдық
сауаттылық пен сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дарытады.
Сонымен қатар 2018 жылы категориялар
арасындағы алшақтықты арттырып, мұғалімдер үшін біліктілік деңгейін ескеретін категориялардың
жаңа кестесін енгізуді тапсырамын.
Категорияларды бүкіл әлемде қолданылып
жүрген ұлттық біліктілік тест арқылы беру керек.
Бұл педагогтарды өздерін ұдайы
жетілдіруге ынталандыратын болады.
Нәтижесінде, мұғалімдердің
жалақысы біліктілігінің расталуына байланысты тұтастай алғанда 30
проценттен 50 процентке дейін өседі.
Бұл үшін биыл қосымша 67
миллиард теңге бөлу қажет.
СЕГІЗІНШІ. Тиімді мемлекеттік басқару.
Мемлекеттік әкімшілендіру кезінде кәсіпкерлер
мен тұрғындардың шығындарын қысқартуға байланысты жұмыстарды
жалғастыру қажет.
Осыған орай бизнесті реттеуге
қатысуды әрі қарай азайтуға бағытталған заң қабылдауды
жылдамдату керек.
«Бір терезе» қағидаты бойынша
бизнеске мемлекеттік қолдау көрсету үдерістерін цифрландырудықамтамасыз
ету қажет.
Мемлекеттік органдардың ақпараттық
жүйелерінің интеграциясы «бір өтініш» қағидаты бойынша
жекелеген мемлекеттік қызмет көрсетуден кешенді қызмет көрсетуге көшуге
мүмкіндік береді.
Сонымен қатар табиғи монополия
субъектілері көрсететін қызметтерінің сапасын арттыру жөніндегі
жұмысты жалғастыру керек.
Олар үшін және энергия өндірушілер үшін
инвестициялық бағдарламаларын ескеріп, негізделген тарифтерді белгілеу маңызды.
Бизнес-климатты жақсарту үшін батыл іс-қимыл
талап етіледі, әсіресе өңірлік деңгейде.
Үкімет бизнесті көлеңкеден шығарып, оны
қолдауға бағытталған жүйелі шаралардың жаңа пакетіндайындауға тиіс.
Мемлекеттік органдарға бағынышты
ұйымдардың санын қысқарту есебінен жекешелендіру жоспарын кеңейте
отырып, оны іске асыруды жеделдету қажет.
Әкімшілік шығындарды азайту үшін
ведомствоға бағынышты нақты қажетті ұйымдарды мүмкіндігіншебіріктіру керек.
Босаған қаражатты мемлекеттік
қызметшілердің факторлық-балдық шкалаға негізделген жаңа еңбекақы жүйесін енгізуге
бағыттау қажет.
Бұл орталықтағы және өңірлердегі
мемлекеттік қызметшілер жалақысының диспропорциясын қысқартады,
сондай-ақ жұмыстың сипаты мен тиімділігі ескерілетін болады.
Үкіметке Мемлекеттік қызмет істері
агенттігімен бірлесіп, 2018 жылы орталық және жергілікті мемлекеттік органдарда
осы жүйені енгізудің пилоттық жобаларын іске асыруды тапсырамын.
Өңірлердегі мемлекеттік қызметтің тиімділік
әлеуетін олардың экономикалық дербестігі мен жауапкершілігін арттыру
арқылы мейлінше толық ашу керек.
Жалпы алғанда, өңірлік саясат өңірлердің
шығындарын теңестіруден жеке табыстарының өсімін ынталандыруға бағытталуға
тиіс.
Атап айтқанда, бүгінде әлемдегі әрбір
оныншы жұмыс орнын ашып отырған сырттан келушілер туризмі мен ішкі
туризм кез келген өңір үшін перспективалық табыс көздерінің бірі болып
саналады.
Үкімет виза мәселелерін жеңілдетуді,
инфрақұрылымды дамытуды және туризм саласындағы кедергілерді
алып тастауды қамтитын кешенді шаралар қабылдауы керек.
Фискальды орталықсыздандыру аясында шағын және
орта бизнестен түсетін корпоративті табыс салығын өңірлік
бюджеттерге беру мәселесін шешу керек.
2018 жылдың 1 қаңтарынан бастап 2
мыңнан астам адам тұратын аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар мен
ауылдық округтерде жергілікті өзін-өзі басқарудың дербес
бюджеті мен коммуналдық меншігін енгізу заң жүзінде белгіленген.
2020 жылдан бастап бұл нормалар барлық
елді мекендерде күшіне енеді.
Салықтық және салықтан тыс басқа да
түсімдердің 7 түрі, сондай-ақ шығындардың 19 бағыты ауыл
бюджетіне берілді.
Бұл жергілікті маңызы бар мәселелерді
шешу үшін халықты тартуға мүмкіндік береді.
Сонымен қатар мемлекеттік органдар нақты
уақыт және жедел жауап беру режімінде азаматтардың
ескертпелері мен ұсыныстарын есепке алу үшін заманауи цифрлық
технологияларды қолдануға тиіс.
Мемлекет пен компаниялар жаңа
технологияларды енгізе отырып, өз ақпараттық жүйелері мен
құрылғыларының берік қорғалуын қамтамасыз етуі керек.
Бүгінде киберқауіпсіздік ұғымы
тек ақпаратты ғана емес, сонымен қатар өндірістік және инфрақұрылымдық нысандарды
басқару тетігін қорғау дегенді де білдіреді.
Осы және өзге де шаралар
Қазақстанның Ұлттық қауіпсіздік стратегиясында көрініс табуға
тиіс.
ТОҒЫЗЫНШЫ. Жемқорлықпен күрес және заңның
үстемдігі.
Жемқорлықтың алдын алуға
бағытталған күрес жалғаса береді.
Көп жұмыс істеліп жатыр.
Соңғы 3 жылда ғана жоғары лауазымды
шенеуніктер мен мемлекеттік компаниялардың басшыларын қоса алғанда, жемқорлық
үшін 2,5 мыңнан астам адам сотталды.
Осы уақыт ішінде олардың 17
миллиард теңге көлемінде келтірген залалы өтелді.
Мемлекеттік органдардағы процестерді, соның ішінде олардың
халықпен және бизнеспен қарым-қатынасын цифрландыру маңызды
болып саналады.
Атап айтқанда, азаматтар өз
өтініштерінің қалай қарастырылып жатқанын көріп, дер кезінде сапалы жауап алуға
тиіс.
Сот және құқық қорғау жүйелерін институционалды
тұрғыдан өзгерту жүзеге асырылуда.
Заңнамаға қылмыстық процестегі азаматтардың
құқықтарын қорғау ісін күшейтуді, оның әсіре қатаңдығын
бәсеңдетуді көздейтін нормалар енгізілді.
Адвокаттардың құқықтары мен сотқа
дейінгі сатыдағы сот бақылауының аясы кеңейді.
Құқық қорғау органдарының өкілеттігі мен жауапкершілік
шегі айқындалды.
Азаматтардың конституциялық құқықтарына
кепілдікті нығайту, құқық үстемдігін қамтамасыз ету, құқық қорғау қызметін
ізгілендіру жұмыстарын жалғастыру қажет.
Қоғамдық тәртіпті сақтау және
қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласында көшелерде және адам көп жиналатын
қоғамдық орындарда бейнебақылау жүргізетін, азаматтарды анықтайтын және жол
қозғалысын қадағалайтын интеллектуалды жүйелерді белсенді
түрде енгізу керек.
ОНЫНШЫ. «Ақылды қалалар»
«ақылды ұлт» үшін.
2018 жыл – елордамыз Астананың 20 жылдығын атап өтетін мерейтойлы
жыл.
Бас қаламыздың қалыптасуы және Еуразияның маңызды даму орталықтарының
қатарына қосылуы – баршамыздың ортақ мақтанышымыз.
Заманауи технологиялар жылдам өсіп келе жатқан мегаполистің
проблемаларын тиімді шешуге жол ашады.
«Смарт Сити» тұжырымдамасы мен қалаға қоныс аударатын
адамдардың құзыреттерін дамыту негізінде қалалық ортаны басқаруды кешенді түрде
енгізу қажет.
Әлемде инвесторлар үшін қалалар бәсекеге түседі деген
түсінік қалыптасты.
Олар елді емес, жайлы өмір сүріп, жұмыс істейтін қаланы таңдайды.
Сондықтан, Астананың тәжірибесі негізінде «Смарт Сити» «эталонды»
стандартын қалыптастырып, Қазақстан қалалары арасында озық практиканы
таратуды және тәжірибе алмасу ісін бастау керек.
«Ақылды қалалар» өңірлік дамудың, инновацияны таратудың және еліміздің
барлық аумағында тұрмыс сапасын арттырудың локомотивтеріне айналады.
Міне, алдымызда тұрған 10 міндет осы. Бұлар – түсінікті әрі айқын.
Қымбатты
қазақстандықтар!
Біз саяси тұрақтылық пен қоғамдық
келісімнің арқасында экономикамызды, саясатымызды және санамызды
жаңғыртуға кірістік.
Технологиялық және инфрақұрылымдық тұрғыдан дамудың жаңа кезеңіне тың
серпін берілді.
Конституциялық реформа билік тармақтары арасындағы балансты
нақтылай түсті.
Біз ұлттық сананы жаңарту үдерісін бастадық.
Бұл базалық үш бағыт Қазақстан жаңғыруының жүйелі үш тұғыры болып
саналады.
Біз жаңа заманға сай болу үшін Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы тарихи
өрлеу бастауында тұрған біртұтас ұлт болуымыз керек.
10 января 2018
Президент Республики Казахстан Н. Назарбаева народу Казахстана. 10 января
2018 года
В условиях развития
новых возможностях четвертой промышленной революции
Уважаемые казахстанцы!
Сегодня мир Четвертой
промышленной революции эпохи, технологической, экономической и
социальной сферах в период глубокой и интенсивной , шаг за
шагом.
Новых технологических остается , что работаем в
структуре, как наша, как мы будем это реализовывать гражданской құқықтарымызды,
как тәрбиелейтінімізді наших детей кардинально меняют.
Мы глобальные изменения и вызовы
готовности, учитывая необходимость «Казахстан-2050», стратегии развития приняли.
Перед нами тридцать передовых
развитых стран поставили цель-войти в число.
100 конкретных шагов – план Нации реализуется. 60
шагов его уже выполнена. Остальные, в основном, реализуется в плановом порядке
и на длительный срок.
В прошлом году В Третьей
модернизации .
Программа индустриализации реализуется
успешно.
«Цифровой Казахстан» , принята
комплексная программа.
Республики казахстан до 2025
года, комплексного развития стратегический план .
Наши долгосрочные цели остаются
неизменными.
Программ есть все необходимые.
Это Направление в новый
мир, то есть Четвертой промышленной революции, и, чтобы найти
путь в мир успеха, адаптации , определяет, что необходимо сделать.
Уважаемые
соотечественники!
Стран мира, мы когда в честь и
доверие, брендами , мы создали независимый Казахстан.
В 2017 году наша страна Совета
Безопасности ООН в качестве постоянного члена.
Ему в январе 2018 года председательство
в пунктах.
Мы всемирной специализированной
выставки ЭКСПО были первой страной, выбранной для проведения мирового
сообщества, стран СНГ и Восточной Европы.
В казахстане успешно работает модель
рыночной экономики сформировалась.
В 2017 году наша страна, преодолев
неблагоприятные последствия мирового кризиса, на путь уверенного роста, цвета
вновь.
По итогам года рост внутреннего валового
продукта на 4 процента , а рост промышленной продукции
на 7 процентов превысило.
При этом, в промышленности, в общем
объеме обрабатывающего сектора , доля 40 процентовпревысил.
В благоприятных развития среднего
класса в становлении.
Бедности в 13 раз сократился
и уровень безработицы 4,9 процентов, снизился до.
Социально-экономической основой доходов
– наши главные ценности , которые в качестве гражданского
мира, межнационального и межконфессионального согласия.
Тем не менее, достижения
Казахстана надежной опорой считается, успехов на завтра, но
это не гарантия, что реализация программы " дкз хорошо.
«Коль в ходе душевной нефти» завершается
эпоха. Страну в новое качество развития .
Глобальные тренды показывает, что он, в
первую очередь, Четвертой промышленной революции должно
основываться на широком внедрении элементов.
Это дало свои вызовы так, возможности есть.
Лидеров нового мира, я уверен, что в
Казахстане есть все необходимое для.
Это для следующих задач необходимо
решать жұмылуымыз.
ПЕРВЫЙ. Лидеру индустриализации, внедрения
новых технологий должна стать.
Его результаты резко снизились цены на
нефть в кризис 2014-2015 годов основным стабилизирующим факторов .
Поэтому есть высокая производительность
труда в секторе переработки не изменился заменить автокресло.
Кроме того, индустриализация 4.0 новых возможностей
с использованием всех технологических стандартов, наиболее инновационный
характер , должны иметь.
Кәсіпорындарымызды, направленных на
модернизацию и цифровизации, предусматривающий выход на экспорт
продукции, новых технических средств, разработать и провести
испытания.
Это, в первую очередь, трансферта
технологий, стимулирования.
Промышленные предприятия в цифровизации по пилотного
проекта , реализовав этот опыт широкого распространения .
И других инновационных цифровых
решений , развитие своей экосистемы разработчиковстановится важной
проблеме.
Это Назарбаев Университет
«Астана», международный финансовый центр, IT-технопарк международных
стартапов , таких как инновационных центров должна
формироваться вокруг.
«Алатау» парка инновационных технологий необходимо в
корне пересмотреть организацию деятельности.
Новые технологии реального
сектора, стимулирование спроса и рынка частного
венчурного финансирования инновационной деятельности, экосистема
основные факторы успеха.
Для этого в соответствующее законодательство .
Кроме того, IT и инжиниринговых
услуг особое значение имеет развитие.
Әкелгенімен цифровизации экономики,
доходов, рабочей силы, больше оставаться на связи ивозникает риск.
Высвобождаемые рабочей силы ,
предварительно согласованной политики в занятости для доработки .
Системы образования, стандартизации
отраслей коммуникации и адаптации к требованиям новой индустриализации.
В 2018 году «цифровой эры» ,
формирование промышленности для третьей пятилетки индустриализации и приступить
к разработке.
ВТОРОЙ. Дальнейшее развитие ресурсного
потенциала.
Мира в XXI веке потребности в природных ресурсах продолжается.
В ходе развития экономики страны и глобальной экономики, которые в
будущем особое значение .
Но организация дела индустрияларын сырья, позиции в отношении управления
природных ресурсов критически доработки .
Комплекса информационно-технологических платформ, активно.
Энергосбережения и энергоэффективности предприятий, а также
производителей работ, своей энергии, экологическая чистота и
повышение требований к эффективности.
В "ЭКСПО-2017", альтернативной «чистой» энергии в области
развития, показал, что, насколько интенсивно.
Сегодня в мире по вырабатываемой электроэнергии на возобновляемых
источниках энергии, один из четырех , принадлежащих.
По прогнозам, к 2050 году этот показатель на 80
процентов доходит.
Мы к 2030 году в Казахстане альтернативных доли 30
процентов поставок на долгосрочный период.
Сейчас у нас общей мощностью 336 МВт было 55 форма
возобновляемых источников энергии . В них в 2017 году - 1,1
миллиарда киловатт-часов «зеленой» энергии произведено.
«Зеленые» инвестиции в технологии для стимулирования бизнеса.
Акимы регионов, субъектов малого и среднего бизнеса с привлечением
широкого, твердых бытовыхотходов, для переработки, утилизации
и принятие мер по современным стандартам.
Эти и другие меры в соответствии с законодательством, в том числе Экологический
кодекс требует внесения изменений.
ТРЕТИЙ. «Умные технологии» – возможность
интенсивного развития агропромышленного комплекса.
По аграрной политике, производительности
труда и кардинальное повышение экспорта переработанной
продукции должна быть направлена на увеличение.
Мы и уборке урожая, выращивание зерновых
культур, научились.
Гордимся его. Однако сейчас этого
недостаточно.
Обеспечить переработку сырья, необходимо
выйти на мировые рынки с готовой продукцией высокого качества.
Все это принципиально важно в решении
вопроса посвященном страница аграрного комплекса.
Развитие аграрной науки , вопросы должны
быть в центре внимания.
Это прежде всего новые
технологии трансферттеумен бейімдеумен и заниматься их к отечественным
условиям.
В аграрных университетов пересмотр
роли.
Они дают не только диплом, или на
подготовку специалистов сельского хозяйства, занимающихся наукой, фактически
работающих в комплексе.
Этот с высших учебных заведений, учебных
программ, обновление в агропромышленном комплексе передовых
знаний и опыта в распределительные центры вращения
требуется.
Например, для прогнозирования
оптимального времени посева и сбора зерна, «умного полива», высева минеральных
удобрений, борьбы с вредителями и порекомендовать тот или иной пример интеллектуальной
системы через повышение производительности в несколько раз .
Водитель техники без человеческого
фактора, сократить земледелия позволяет значительно снизить себестоимость.
Новых технологий и бизнес-моделей,
внедрение в науку агропромышленного комплекса обоснованность повышения хозяйств, необходимость
кооперации усиливает.
Функционирования субъектов
сельскохозяйственного кооператива в виде всесторонней поддержки .
Государство совместно с бизнесом,
отечественной продукции на международные рынки, в стратегическом
выпуска найти путь, продвижение.
Продукции, интенсивного развития
сельского хозяйства, качества и экологической чистоты должна
проводиться с соблюдением.
Это по всему миру, признаваемых
В природных продовольственных бренда, формирование и продвижение.
Игеретіндерді земель, а также
стимулировать максимально эффективной, а для тех кто учится правильно
использовать меры.
Неэффективных субсидий субъектам
сельского хозяйства-комплекс для перенаправления на удешевление
банковских кредитов .
В течение 5 лет в
агропромышленном комплексе производительность труда и переработанной
сельскохозяйственной продукции, экспорта, соответственно,
не менее чем в 2,5 раза поручаю.
ЧЕТВЕРТЫЙ. Транспортно-логистической
инфраструктуры, повышение эффективности.
Сегодня, через несколько трансконтинентальных
коридор .
Об этом много говорили.
В целом, транзит грузов через Казахстан
в 2017 году на 17 процентов , составив 17 млн тонн.
Ежегодные поступления дохода от транзита
к 2020 году 5 миллиардов долларов стоит задача.
Это позволит вернуть средств,
затраченных на инфраструктуру государства, немедленно.
В режиме онлайн следить за движением
грузов, их перевозка, для беспрепятственного совершения
таможенных операций, с целью упрощения и блокчейн , как
и цифровых технологий необходимо обеспечить масштабное
внедрение.
Современные решения позволяют
организовать взаимодействие всех звеньев логистики.
«Большие данные» (Big
data) на обеспечение эксплуатации, качественного анализа, резервов
роста и определения затрат больше, чем позволит
снизить.
Для этой цели Интеллектуальных
транспортных систем .
Эта система транспортных потоков,
эффективное управление и дальнейшее развитие инфраструктуры позволяют
выявить необходимость.
Для улучшения отношений внутри
региональной сети местных автодорог строительство, ремонт и
реконструкция для увеличения объемов финансового.
Средний срок доставки в период общего
объема бюджетных средств, выделяемых ежегодно на 150 миллиардов тенге.
В этой работе активное участие
во всех акиматов в регионах .
ПЯТОГО. Внедрение современных технологий в
строительство и коммунальное сектор.
Благодаря реализуемым программам, объем
введенных в эксплуатацию жилых домов В квадратных метров в год 10
миллионов долларов.
Жилья в общедоступных ниве жилищно
накопительная система работает эффективно.
Показатель охвата населения жильем на
одного жителя за последние 10 лет на 30 процентов вырос
сегодня на 21,6 квадратных метров .
Этот показатель к 2030 году до
30 квадратных метров до доставки.
В ходе выполнения данной задачи
застройки новых методов, современных материалов, а также при
составлении плана города и проект строительства зданий на совершенно
других подходов .
Зданий, качеству,
энергоэффективности и экологической чистоте , что необходимо.
Инфраструктурных объектов, строящихся и
построенных домов и интеллектуального управления системами снабжения.
Это благоприятные условия для населения,
электроэнергии, тепла и сократить потребление воды, эффективно стимулирует
работу естественных монополистов.
Законодательство, законы, регулирующие
сферу естественных монополий, в том числе соответствующих изменений .
Акимов жилищно-коммунальной
инфраструктуры, совершенствование вопросов государственно-частного
партнерства должны решаться на основе активных.
Сельских населенных
пунктов качественной питьевой водой из источников средств для
обеспечения, что все Правительства, ежегодно не менее 100 миллиардов
тенге необходимо предусматривать.
ШЕСТОЙ. Финансового сектора «модернизация».
Банковских портфелей «плохих»
кредитов избавить от завершения дела.
Для этого владельцы банка, признавая
затрат, экономической ответственности .
От банков и финансовых компаний,
акционеров, аффилированных тяжкого преступления, является вынесение в пользу
физических лиц, должны считаться.
К сожалению, национальный Банк должен
исходить в таких делах.
В противном случае, такого
государственного органа нужно?
Надзор за деятельностью финансовых
институтов со стороны национального Банка , строго, своевременно и
эффективно должно быть.
Государства в защите интересов простых
граждан, дальнейшего гарантийного .
Закон о банкротстве физических лиц необходимо
ускорить прием.
Также до 1 января 2016 года ,
выданных населению валютных ипотечных займов вопроса поНациональному
Банку, полностью поручаю решить.
Предоставление валютных займов
физическим лицам законодательно запрещено с этой даты.
Учета эффективности бизнеса в конкретных
отраслях экономики, национальный Банк и Правительство ставками долгосрочного
кредитования должны совместно решать вопрос обеспечения.
Улучшение инвестиционного климата и
дальнейшее развитие фондового рынка .
Это – во «Астана» международного
финансового центра , одной из основных задач.
Он с использованием передового
международного опыта, современных технологий, финансов и права, использующих
английский регионального хаба должно стать.
«Самрук-Казына» фонд национального
благосостояния» акций национальных компаний на IPOфондового рынка,
будет способствовать развитию успешного выпуска.
СЕДЬМОЙ. Человеческий капитал – основа
модернизации.
Новое качество образования.
Граждан всех возрастов, содержащих ,
в деле нашей передовой системы образования необходимо ускорить
создание.
Приоритет основных образовательных
программ постоянно быть склонны к изменениям и способность
усвоения новых знаний развитие должно быть.
К 1 сентября 2019 года в деле
дошкольного образования для детей раннего развития социальных
навыков и навыков самостоятельного обучения, развивающих программ,
единых стандартов .
В сфере среднего образования переход на
обновленный контент , который в 2021 году будет
завершена.
Это совершенно новые программы,
учебники, стандарты и кадров.
Пути повышения квалификации педагогов и
обучения их пересмотра.
Факультеты и кафедры педагогических
университетах страны.
На всех уровнях образования ,
усиление качества преподавания естественных наук и математики.
Это – важнейшее условие подготовки
молодежи на новый технологический уклад.
Повысит конкуренцию среди учреждений
образования, в школах города для привлечения частного капитала по
финансированию на душу будет.
У нас нагрузка на учащихся ,
что является самым высоким в СНГ, и учитывая, что на одну треть раза больше,
чем в среднем по странам организации Экономического сотрудничества и развития,
ее снижение .
На базе дворцов Школьников из всех
регионов компьютеров, лабораторий и 3Д-принтеров, включая все необходимые
инфраструктуры, имеющих детей, технопарков и бизнес-инкубаторов сети .
Это воспитание молодого поколения
в научно-исследовательскую сферу и производственно-технологической
среде , а также вставлять и помогает рационально.
Будущее казахстанцев – казахский,
русский и английский языки , свободно
меңгеруінде.
Русский язык для школ с казахским
языком обучения новая методика разработана и
внедряется.
Вечный казахский язык, если мы все, его ненадлежащей
терминологиямен это сделать, не современные лайықтауымыз.
Однако, сложившаяся в последние годы в
мире 7 тыс. терминов на казахском языке.
Такие «новости» приводит иногда
күлкіңді.
Например, «интернет» (Интернет), «крокодил» (крокодил), «күйсандық» (фортепиано)
и тому подобное отбавляй.
Пересмотреть подходы к обоснованию таких
переводов, терминологии, с точки зрения казахского языка, приближение к
международному уровню .
Латинский алфавит перейти позволит
урегулировать этот вопрос.
До перехода на латиницу к 2025 году на
всех уровнях образования конкретного графика .
Русский язык знать важно .
Модифицированная программа по русскому
языку в казахских школах с 2016 года-с 1-го класса с обучение.
К 2019 году в 10-11 классах обучение
английскому языку будет начинаться копирования отдельных естественнонаучных
дисциплин.
В результате, наши выпускники все живем
в глобальном мире и в стране, на уровне, необходимом для функционирования изучать
три языка .
Только тогда истинно гражданского
общества создаются.
Представитель любой этнической группы
может выбрать любой работы, даже быть избранным Президентом, как
будет возможность.
Казахстанцы единой нации станет.
Содержательность обучения в
современной технической поддержки должен быть дополнен путем пропорционально.
Цифровые образовательные ресурсы на развитие,
необходимо продолжить оснащение и подключение к широкополосному Интернету
мектептерімізді видеоқұрылғылармен.
Работодателей и с учетом
международных требований и навыков с привлечением цифровой подписи, программ
технического и профессионального образования, обновление.
«Для всех бесплатное
профессионально-техническое образование» и продолжить реализацию проекта.
Молодежи глава первая
специальность .
Правительства обязаны это
выполнять .
Лучшие колледжи и преподавателей высших
учебных заведений и средней школы видеосабақтары видеолекцияларын и размещения
в Интернете.
Это всем казахстанцам, в том числе
жителям отдаленных населенных пунктов передовых знаний и компетенций, достижение
открывает.
В деле высшего образования и искусственных
интеллектпен «с большими данными» увеличение количества выпускников, получивших
образование по информационным технологиям для работы.
В связи с этим металлургия,
нефтегазохимия, агропромышленный комплекс, био-и IT-технологий ,
дающие преимущества в деле исследования сферы науки, высшего учебного
заведения необходимо развивать.
Прикладных научных исследований,
осуществление перевода на английский язык требуется постепенно.
В ведущих зарубежных высших учебных
заведений с университетами, научными центрами, предприятиями и
транснациональными корпорациями крупных совместных проектов ,
и активно осуществлять.
Совместное участие частного сектора в
финансировании всех научно-исследовательских разработок, должны стать обязательным
требованием для.
Лет стремился к спасению выделения квоты
в рамках научных грантов, поддержки их политику надо проводить
систематически.
Свои инвестиционные проекты в сфере
образования, имеющих экспортный потенциал и отдельную отрасль экономики ,
рассматриваемых в качестве.
Высшие учебные заведения и дает больше
права на создание образовательных программ, их академической свободы ,
необходимо законодательно закрепить.
Усилия преподавателей, прохождение
переподготовки, высшие учебные заведения, с привлечением иностранных
менеджеров, кампустарын мировых университетов, необходимо открыть.
Для повышения потенциала нации идеологиямызды
культуре и развивать в дальнейшем.
«Духовного возрождения» значение именно
здесь.
Свою историю, язык, культуру, которые
также заслуживают мысли, знанием иностранных языков,причем с точки зрения
глобальных передовых казахстанских идеалына нашего общества должна
стать.
Лучший здравоохранение и здоровая нация.
В связи с развитием медицинских
технологий и рост продолжительности жизни населения будет возрастать
объем спроса на медицинские услуги.
Дело не в дорого, здравоохранения
стационарное лечение, в основном, направлены на предупреждение
заболевания .
Здорового образа жизни, пропаганда дела
охраны общественного здоровья, управления и усиления.
Репродуктивного здоровья молодежи, следует обратить
особое внимание на укрепление и защиту.
Эффективность лечения и диспансерного
менее затратным для государства от использования основных хронических
заболеваний, диагностика удаленно, а также управлять этой отрасли
путем перехода на амбулаторное лечение.
Этот опыт в мире уже есть.
Его смелый и активный.
Комплексный план по борьбе с
онкологическими заболеваниями , приняв научного
онкологического центра .
На основании международной передовой
опыт ранней диагностики и высокой эффективности
лечения рака должны быть обеспечены.
Мы кардиологии, родовспоможению, и я
верю, что, как и при борьбе с туберкулезом проделанной работы надо проводить.
Населения в сфере здравоохранения,
основанной на солидарной ответственности государства, работодателя и системы
Обязательного социального медицинского страхования в систему поэтапно
будет переходить.
Необходимость его введения не
вызывает сомнений.
Однако, министерство здравоохранения и
министерство Труда и социальной защиты населения, не реализовавший подготовительных
работ требуется проведение тщательно.
Конкретных обязанностей государства с
установлением гарантированного объема Бесплатной медицинской помощи,
новые модели и разработки.
Непредставления участником системы
Обязательного социального медицинского страхования населения услуг
добровольного медицинского страхования или в качестве гарантии со стороны
государства, а также совместно с оплаты.
Интеграция информационных систем,
мобильных приложений, применение цифровой подписи, электронного паспорта
здоровья, в больницу не бумага» посредством перехода к медицинской
помощи, доступности и эффективности .
Диагностики и лечения заболеваний в
медицине, что существенно повышает эффективность генетического анализа и искусственного
интеллекта приступить к внедрению технологий.
Медицинскими кадрами и обеспечение их
качественной подготовки является важным вопросом.
У нас сегодня в Назарбаев
Университете, уникальная школа Медицины . Клиника где
работает объединенный университет.
Это все высшие учебные заведения,
медицинская практика подлежит ликвидации.
Для реализации этих и других мер «о
здоровье народа и системе здравоохранения» в новой редакции кодекса, необходимо
разработать.
Справедливая система социального
обеспечения, занятости и качественно.
Рынка труда , повышение
эффективности , обеспечение создания условий для того, чтобы реализовать свой
потенциал каждого человека.
Все основные специальности, по современным
стандартам, необходимо разработать.
Это в стандартах, бизнесменов,
работодателей и работников на знания, умения и компетенции,
устанавливает необходимость иметь какие-то конкретные.
Требований профессиональных стандартов с учетом образования новых программ или
программ в обновление необходимо разработать.
Самозанятых и безработных резерв
экономического роста.
И самозанятых қойғанмын требование
рассмотреть вопрос по несколько раз.
Министерство труда и социальной защиты
населения проявили безответственность в этом деле, заключил поверхностного
осмотра.
Результативное привлечение людей больше того, что
дает возможность начать их новой профессии или собственного бизнеса, создание
условий для трудоустройства.
«Атамекен», которая заслуживает
поддержки бизнеса национальной палаты предпринимателей, работ по обучению.
Программа развития массового
предпринимательства и продуктивной занятости в рамках средств, укрепляя его,
необходимо широкое привлечение населения этих категорий.
Самозанятых процесс регистрации максимально облегчитьим
необходимо создать условия, чтобы эффективно и добросовестно перед
государством.
Казахстанцев, сравнительно
быстрее, во владение новых рабочих мест, в том числе и других населенных
пунктов страны, должна быть возможность найти работу.
Единой электронной биржи труда в
широком масштабе. Информация о и все ищущие работу, то вакансии суммированию.
Граждане, не выходя из дома, сдав тесты
по профессиональной направленности, учебные курсы и узнать о мерах
государственной поддержки, работы вас интересует , можно
найти.
Трудовых книжек переноса в
электронный формат.
Закон об электронной биржи труда в срок до 1
апреля 2018 года.
Социальная политика привлечения
полноценной экономической жизни граждан будет осуществляться через.
Сейчас пенсионная система полностью стажу
работы сопряжены.
Кто много работает, тот много.
В связи с этим, всех казахстанцев на
легализацию своих работ должен иметь огромное значение.
Социальное страхование в системе
трудового стажа и размер компенсации будет усилена взаимосвязь между.
С 2018 года в группу населения с
социальной точки зрения мы малообеспеченным адресной социальной помощи перешли
на новый порядок оказания.
Его величина прожиточного минимума в 40
процентов до 50 процентов поднялся.
Трудоспособного финансовая
помощь для социально малообеспеченных граждан, их занятости в
мероприятиях будет доступна только в случае участия.
Нетрудоспособным гражданам ,
усилены меры государственной поддержки.
Дорогие казахстанцы!
Все социальные обязательства государства
выполняются полностью.
В 2016-2017 годах, об увеличении
пенсий и пособий в три раза, хочу напомнить.
Базовая пенсия, в целом, процентов
29, право на пенсию по 32 процентов, в связи с рождением ребенка
пособия на 37 процентов, а размер каждой из отбывающими кормильца,
инвалидов и 43 процентов ).
Работников в сфере здравоохранения до
28 процентов, заработной платыработникам образования до 29
процентов, заработной платы, социальной защиты работников , до 40
процентов заработной платы, корпуса «Б» государственных служащих на
30 процентов заработной платы, стипендий на 25 процентов ).
Эпоха кризиса. Тем не менее, лишь
немногие страны мира, так и повысить затраты на социальную сферу.
Республиканского бюджета на
социальную сферу расходы, выделенных в 2018 году на 12
процентов , составив 4,1 трлн. тенге, в подземных.
Социальных выплат, в том числе за
выращивание более 3 миллионов казахстанцев, увеличение
доходов.
С 1 января 2018 года - 8
процентов, согласно которому размер пенсии увеличился.
Инвалидам, семьям, воспитывающим
детей-инвалидов, потерявших кормильца и пособий на 16 процентов ).
С 1 июля 2018 года базовая
пенсия трудовой стаж в связи с в среднем в 1,8 раза будет
увеличена.
Кроме того, с 1 июля 2018 года ,
достигших совершеннолетия, инвалидов первой группы с детства, воспитавшие их
родители, для дополнительных государственных пособий поручаю.
Такие пособия не менее прожиточного
минимума на одного около 14 тысяч семей ежемесячно получают.
В 2018 году на эти цели на сумму
до 3 миллиардов финансов.
Образования с целью повышения статуса
учителя обновленного содержания переезде должностных
окладов учителей с 1 января 2018 года увеличение на 30
процентов поручаю.
Обновленный контент – это адаптацию в Назарбаев
интеллектуальных школах, соответствующих международным стандартам и современным
учебным программам.
Нашим деткам это необходимых способностей,
функциональной грамотности и критического мышления дарытады.
А также повысить к 2018 году разрыв
между категориям, учитывающий уровень квалификации для учителей расписание
поручаю новых категорий.
Категорий во всем мире, действующим
законодательством национальный квалификационный тестчерез.
Это будет стимулировать педагогов к
постоянному совершенствованию себя.
В результате заработная плата
учителей в связи с подтверждением квалификации в целом на 50
процентов до 30 процентов вырастет.
Для этого в дополнительных 67
миллиардов тенге .
ВОСЬМОЙ. Эффективного государственного
управления.
Государственного администрирования при предпринимателей и
населения в связи с сокращением расходов необходимо продолжить
работу.
В связи с этим дальнейшее
участие в снижение регулирования бизнеса , направленных на законускорения
принятия.
«Одного окна» государственной
поддержки бизнеса по принципу цифровизацию процессов .
Интеграция информационных систем
государственных органов «заявления» отдельных переезд в
предоставлении государственной услуги по принципу комплексного обслуживания.
Кроме того, субъекты
естественной монополии должны продолжить работу по повышению качества
оказываемых услуг.
Для них и для производителей энергии с
учетом инвестиционных программ, установления обоснованных тарифов.
Улучшение Бизнес-климата для смелых действий
требуется, особенно на региональном уровне.
Из тени бизнеса и правительства,
направленных на поддержку его нового системного пакета мероприятий в
подготовке.
Государственных органов ,
подчиненных организаций за счет сокращения количества плана
приватизации , расширяя его реализацию необходимо ускорить.
По возможности, для уменьшения
административных расходов подведомственных организаций, необходимых для
реального объединения .
Средств, высвободившихся государственных
служащих факторный-балльную шкалу, основанные на новой системы оплаты труда необходимо
направить на внедрение.
Государственных служащих в центре и в
регионах, что сократит диспропорциясын заработной платы, а также
характер и будет учитываться эффективность работы.
Правительству совместно с агентством по
делам Государственной службы, центральных и местных государственных органах, в
2018 году внедрения этой системы в пилотных проектов по реализации поручаю.
Государственной службы в регионах потенциала
эффективности экономической самостоятельности и повышение
ответственности их через наиболее полного раскрытия нужно.
В целом, региональная политика регионов
теңестіруден затрат на стимулирование роста личных доходов должна
быть направлена на.
В частности, уже сегодня в мире каждый
десятый внутреннего и въездного туризма является одним из перспективных
источников дохода для любого региона.
Упрощение виз для правительства
вопросов, развития инфраструктуры и туризма , включающий
снятие барьеров в сфере комплексные меры следует принять.
Фискальной децентрализации , поступающих в
рамках малого и среднего бизнеса, корпоративного подоходного налога, региональные
бюджеты и решить вопрос.
С 1 января 2018 года - более 2
тысяч человек, проживающих в городах районного значения, селах и
сельских округах местного самоуправления с самостоятельным
бюджетом и коммунальной собственностью внедрения законодательно
установленных.
Эти нормы, начиная с 2020 года во
всех населенных пунктах, вступает в силу.
Других поступлений налоговых и
неналоговых видов 7, а также 19 направлений расходов бюджета
сельского.
Это для решения вопросов местного
значения, привлечение населения .
Государственные органы, а также в
реальном времени и оперативного реагирования на замечания
и предложения граждан на учет для получения в режиме современных цифровых
технологий , должны применять.
Государства и компании, с введением
новых технологий, информационных систем и прочных устройств защиты должны
обеспечивать.
Сегодня кибербезопасности понятие
не только информацию, а также защиты объектов производственного и
инфраструктурного механизма управления, что означает.
В этих и иных мер в стратегии
Национальной безопасности должны быть отражены.
ДЕВЯТЫЙ. Верховенство закона и борьба с
коррупцией.
Коррупции , направленных на
предупреждение, борьба будет продолжаться.
Многое изменится.
Только за последние 3 года, включая
высших должностных чиновников и руководителей государственных компаний, для
коррупции более 2,5 тысяч человек ).
За это время их 17 миллиардов
тенге в объеме возмещен ущерб, нанесенный.
Процессов в государственных органах, в том числе с
населением и с бизнесом, их отношения к цифровизации .
В частности, рассматривается как вижу,
что своих обращений граждан, качественного и своевременного ответа.
Судебной и правоохранительной систем изменение
институциональной точки зрения реализуется.
В уголовном процессе
законодательство, защита прав граждан, дела, усиление ее
прочности представляет бәсеңдетуді введены нормы, предусматривающие.
Прав адвокатов и судебного
контроля в стадии досудебного расширились.
Правоохранительных органов, полномочия и пределы
ответственности определены.
Укрепления гарантий конституционных прав
граждан, обеспечение верховенства права, продолжить работу по гуманизации
правоохранительной деятельности.
Охрана общественного порядка на улицах и в
общественных местах с массовым пребыванием людей, проводимых в области
обеспечения безопасности и видеонаблюдения, граждан, определяющий надзор за
дорожным движением и интеллектуальных систем активно.
На ДЕСЯТЫЙ. «Умные» города,
«умная нация».
2018 год – столица юбилейный год 20-летия Столицы.
Важно включение в число центров развития и становления главного города
Евразии – н общая гордость.
Современные технологии, эффективному решению проблем быстро растущего
мегаполиса открывает.
«Смарт-Сити», концепции развития городской среды и комплексное
управление на основе компетенций лиц, переселяющихся в город.
В мире городов для инвесторов конкурируют понятие
сложилось.
Они не населенных, и жизни города, работающих выбирает.
Поэтому, на основе опыта Столицы «Смарт-Сити», «эталон» стандарта формирование
и распространение передовой практики и обмена опытом среди городов Казахстана
начать дело.
«Умные» города, регионального развития, повышения качества жизни на всей
территории страны и распространения инноваций локомотивов станет.
И вот, перед нами задача 10. Это ясно и понятно.
Дорогие казахстанцы!
Мы, благодаря политической стабильности
и общественного согласия в экономику, политику, модернизацию и разум людей".
Технологического и инфраструктурного развития, новый импульс.
Реформа конституционного баланса между ветвями власти
уточнением цвета.
Мы национального сознания начали процесс обновления.
Это направление модернизации трех базовых системных три кита .
Чтобы мы на новый лад Четвертой промышленной революции в
условиях единого исторического прогресса, должны быть стоящие у истоков
нации.
________________