Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім беру бөлімі "Макинск қаласының Мектеп-гимназиясы" КММ
КГУ "Школа-гимназия города Макинск отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Психологиялық қызметтің жұмысы

 

Мансаптық бағдарлау диагностикасын ұсыну.
Кәсіптік бағдар беру жұмысының мақсаты: студенттердің бейімділігі, қабілеттері, денсаулығы және еңбек нарығының мамандарға деген қажеттіліктерін ескере отырып, мамандықты, мансапты, өмір жолын дұрыс таңдауға дайындығын қалыптастыру.

Міндеттері:
- студенттерге білім беру профилін және болашақ кәсіби қызмет саласын таңдау барысында кәсіптік бағдар беру қызметін ұсыну;
- оқушылардың еңбекке саналы көзқарасын дамыту, еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, өз мүмкіндіктерін, қабілеттеріне сәйкес қызмет саласын таңдау еркіндігі жағдайында кәсіби өзін-өзі анықтау.

- мектеп оқушыларында кәсіби қызметке тұрақты қызығушылық қалыптастыру;
- студенттердің қалауы, бейімділігі және оқу профилі бойынша бөлу қабілеті туралы мәліметтер алу;
- мамандық таңдауда қиындық көрген студенттерге қосымша қолдау көрсету. Студенттердің кәсіптік бейімділігі мен бейімділігін зерттеу (8,9,10,11 сыныптар) келесі әдістермен жүргізіледі: ДДО Климова, А. Е. Голмштоктың мүдделері картасы, Голланд тесті, кәсіби қызметтің жетекші мотивтерінің анкетасы. 2019 - 2020 оқу жылында тестілеуге 8-11 сыныптардың 215 оқушысы қатысты. Тест нәтижелері келесідей.

 

 

 

Мектеп психологы оқушылардың кәсіби қызығушылығы мен бейімділігін зерттейді; студенттер мен олардың ата-аналарына сұрақ қою арқылы оқушының профильдік және кәсіби өзін-өзі анықтауға дайындығын бақылайды; студенттерді кәсіптік бағдарлау бойынша оқу сабақтарын өткізеді; мамандық таңдау тақырыбы бойынша ата-аналар мен мұғалімдерге психологиялық білім береді; студенттерге жас ерекшеліктеріне сәйкес кеңес береді; оқушыға көмек көрсету үшін сипаттамаларды анықтайды балалар мен мұғалімдер; Студенттерге қызығушылықтары мен бейімділіктерін объективті бағалауға көмектеседі; кәсіби диагностика бойынша мәліметтер базасын жасайды.

 

 

Психологтың кәсіптік бағдар беру жұмысы.

 Мамандық таңдау. Қандай үлкен зор мағынамен толы, онда қаншама эмоциялар, уайымдар, үміттер, проблемалар жасырылған! Ақыр соңында, бұл тек жастық шақта сәтті немесе сәтсіз қабылданған шешім емес, көбінесе қалыптасқан немесе сынған тағдыр, белсенді, шығармашылық, қуанышты өмір немесе енжар, енжар ​​тіршілік, сайып келгенде, бұл адам бақытының маңызды компоненттері мен шарттарының бірі, адамның адамдарға деген қажеттілігін түсіну. Кім болу керек?

Бұл сұрақты мектептің кез-келген оқушысы қойды және қояды.Кәсіптік бағдар әр адамның дамуында да, жалпы қоғамның қызмет етуінде де маңызды сәт болып табылады.

Психолог өзінің кәсіби бағдар беру жұмысында келесі формаларды қолданады: сынып сағаттары, түзету сабақтары, кәсіби кеңес беру, кәсіби диагностика және кәсіби білім. Сабақтар келесі тақырыптар бойынша өтеді:

• Мамандықтар әлемі. Мамандықтардың классификациясы.

• Тұлғаның кәсіби типін анықтау.

• Мамандық таңдаудағы қателіктер. Мамандық таңдау ережелері.

• «мамандық», «қызмет» және «мамандық» ұғымдарының өзара байланысы.

• Мамандық алу жолдары.

• қазіргі заманғы еңбек нарығы. Қабілет.

• Мамандық таңдау стратегиясы. Кәсіби жоспар.

• Мамандық таңдау ережелері. Өзін-өзі таныстыру дағдылары.

• сұхбаттасу ережелерімен таныстыру. Түйіндемені жазу ережелері.

• Кәсіби өзін-өзі анықтауға қызығушылықтар мен бейімділіктер.

• Мансап. Кәсіби мансаптық жоспарлау. Мен және мамандықтар әлемі.

• Сирек кездесетін және заманауи мамандықтармен танысу (интернет-жаттықтырушы, шоколатье, копирайтер, 3D аниматор және т.б.).

Мектеп оқушыларына кәсіптік бағдар беру барысында баланың шынайы қызығушылықтары, құндылықтары, ақыл-ой және дене қабілеттері, жеке қасиеттері, мінез-құлқы ашылады. Және осының негізінде қолайлы келешегі бар мамандықтар шеңбері қалыптасады. Сабақтарға қатысу кезінде балалар ғажайып мамандықтар әлемімен, лауазымдармен және мамандықтармен, ерекше және заманауи мамандықтармен танысудың ерекше мүмкіндігіне ие.

Жаңартылған күні: 01.01.1970 06:00
Құрылған күні: 17.11.2020 09:57

Текст