Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім беру бөлімі "Макинск қаласының Мектеп-гимназиясы" КММ
КГУ "Школа-гимназия города Макинск отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Пікірсайыс" үйірмесінің талдауы (2 жартыжылдық)

"Пікірсайыс" үйірмесінің талдауы (2 жартыжылдық)

Мақсаттары: оқушыларды "дебаттар" интерактивті технологиясымен таныстыру және олардың жеке өзін-өзі жетілдіру үшін маңызды дағдыларды, дағдылар мен құзыреттерді игеруі.

Міндеттері: бұрын алынған білімді өзектендіруге, танымдық іс-әрекет тәжірибесін кеңейтуге ықпал ету;

-дау мәдениетін қалыптастыруға, проблеманы шешу тәсілдерінің вариативтілігін тануға, білім алушылардың құндылық-семантикалық іс-әрекетінің тәжірибесін кеңейтуге ықпал ету;

- оқушылардың шығармашылық іс-әрекетінің әртүрлі тәсілдерін жүзеге асыру тәжірибесін кеңейтуге ықпал ету;

- сыни ойлауды, жүйелі талдау дағдыларын, өз ұстанымын тұжырымдауды, дәлелдеу өнерін қалыптастыруға ықпал ету.

"Пікірсайыс" үйірмесі 2022-2023 оқу жылында аптасына 1 сағат өткізілді. Үйірмеге қатысушылар-5-11 сынып оқушылары. Бағдарлама оқушыларды мотивация негізінде ұйымдастырылған жобалық қызметке белсенді қосуды; тьютор мен білім алушылардың бірлескен қызметін ұйымдастыруды; диалогтық қарым-қатынасты қамтамасыз етуді; ақпаратты қабылдаудың тиімділігін арттыруды; икемді рөлдік мінез-құлықты дамытуды көздейді. Бағдарлама теориялық және практикалық сабақтарды қамтиды. Жоспарға сәйкес сабақтар пікірталасқа қатысу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған тренингтер, дәрістер мен практикалар форматындағы ойындар түрінде өткізілді. Сабақтар "миға шабуыл" әдісін қолданудан, кездесу тақырыбын анықтаудан басталды, оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған осындай жұмыс әдістері қолданылды: "қыздыру "(оқушылардың міндеті – 2 минут ішінде сөйлеуді талқылау, оның мағынасын түсіндіру және өз көзқарасын білдіру), "дайындалған сөйлеу", тіл бұралуы дикцияны дамыту үшін; спикерлерді тағайындау, критерийлер бойынша сөйлеуді бағалау (өзара бағалау), өткен материалды тексеру үшін және рефлексия ретінде "Ыстық орындық" тренингі қолданылды.

Оқушылар Карл Поппердің пікірталас форматымен, пікірталас негіздерімен (құрылымы мен ережелері) және негізгі ұғымдармен танысты. Оқушылар аспект, аргумент /қарсы аргумент, дәлел, фактілер, аргумент түрлері: күшті және әлсіз және т. б. сияқты ұғымдардың мағынасын зерттеді; үйірмеге қатысушылар фактілерді келтіруді, ақпаратты өз бетінше жинауды және өңдеуді, әртүрлі көздерден қажетті ақпаратты (материалды) іріктеуді, сөйлеудің дәйектілігін сақтауды, пікірталастардағы дәлелдерді салыстыруды, дәлелдемелерді тұжырымдауды көрсетеді ұсынылған тезисті қорғау үшін дәлелдер теріске шығару үшін қарсы дәлелдер келтіріледі. Оқушылар сабақтың практикалық бөлігін орындау кезінде белсенді қатысты: кейс құрастыруда, қарарларды іріктеуде, бірінші спикерлердің рөлін дайындауда (аудиторияны қарсы алу, тақырыптың тұжырымы мен өзектілігі және т. б.), спикерлердің рөлін таңдауда, сындарлы сөйлеуді (У1, О1), теріске шығаратын (дамытатын) сөйлеуді (У2, О2)дайындауда; екінші спикерлердің сөзін құрастырды және т. б.

 Бағдарламаны іске асыру мақсатында оқушылардың қойылған міндеттерді шешумен байланысты және пікірталас, дау-дамай жүргізуде нәтижелері көрінеді, Карл Поппердің пікірталас форматын меңгеруде, командада жұмыс істеуде, дәлелдер мен қарсы дәлелдер жүйесін құруда, сұрақтармен жұмыс істеуде, технологияны әртүрлі қызмет түрлерінде қолдану тәсілдерінде белгілі бір құзыреттерді игеруден тұрады.

Қорытынды: "пікірсайыс" үйірмесінің қатысушылары сыни тұрғыдан ойлауға қабілетті, көпшілік алдында сөйлеу мәдениетін меңгерген, аудиториямен қарым-қатынас жасау тәсілдерін меңгерген; аргументтер келтіре отырып, сол немесе басқа тақырып бойынша өз көзқарастарын тұжырымдайды және білдіреді, мәселелерді /мәселені әр қырынан талқылайды, қарсыластарының пікірін құрметтейді, ой-өрістерін кеңейтеді. Командада жұмыс істеу оқушыларға бірлескен іс-әрекет тәжірибесін алуға мүмкіндік берді, қатысушылар жоғары коммуникативті мәдениетке, қарым-қатынасқа, тыңдау қабілетіне ие.

Белсенді іс-әрекет нәтижесінде оқушылар әлеуметтік білім алды; топтық жұмыс қоғамның базалық нормалары мен құндылықтарына оң көзқарасты, жалпы әлеуметтік шындыққа құндылық қатынасты қалыптастыруға ықпал етті; дербес әлеуметтік іс-әрекет тәжірибесін (проблемалық мәселелер бойынша көпшілік алдында сөйлеу тәжірибесі, басқа оқушылармен бірлескен іс-әрекетті ұйымдастыру тәжірибесін) алды.

Жетекшісі: Құрмашева Н.Қ.

Жаңартылған күні: 17.07.2023 22:24
Құрылған күні: 17.07.2023 22:24

Текст