«Үздік авторлық бағдарлама»
Республикалық конкурстың Облыстық кезеңді өткізу ережесі.
Жалпы ережелер
«Үздік авторлық бағдарлама» республикалық конкурсының облыстық кезеңін(бұдан әрі - Конкурс) Ақмола облысы білім басқармасының оқу – әдістемелік кабинеті өткізеді. Конкурс Білім беру мазмұнын жаңарту мен жетілдіруге бағытталған.
Конкурстың мақсаты:
Дарынды, шығармашылықпен жұмыс істейтін педагогтарды анықтау, білім беру ұйымдарының оқу жоспарының вариативті компонентін әзірлеу бойынша мұғалімдердің жаңашыл Инновациялық педагогикалық тәжірибесі туралы мәліметтер банкін толықтыру:
- педагогтардың еңбегін бағалау мен ынталандырудың тиімді және объективті жүйесін әзірлеу;
- мұғалімдердің кәсіби қарым-қатынасын ұйымдастыру және шығармашылық табыс алмасу;
- конкурсқа қатысушылардың кәсіби шеберлігінің өсуіне ықпал ету.
Байқауға қатысушылар
Байқауға 5 жылдан кем емес педагогикалық өтілі бар білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлері, балабақшалардың тәрбиешілері қатыса алады. Командалық жобалардың құрамына 2 қатысушыдан артық емес қатысушы қатыса алады.
Конкурсты өткізудің мазмұны мен түрлері
Конкурсқа оқу-әдістемелік кешендер,интеграцияланған білім беру бағдарламалары, оқу-әдістемелік құралдар мен ұсыныстар, дидактикалық материалдар, гимназиялардың, лицейлердің, жекелеген пәндерді тереңдетіп оқытатын мамандандырылған мектептердің оқу жоспарларының мектеп (вариативті) компоненті пәндері бойынша білімді, шеберлікті және дағдыларды бақылауға арналған тесттер ұсынылады:
1) таңдау бойынша сабақтар;
2) факультативтер;
3) бейіндеуш пәндер;
4) қолданбалы курстар;
5) таңдау бойынша курстар;
6) арнайы курстар.
Ұсынылған жобаның бір сабағының бейнематериалын ұсыну қажет. Материалдар қағаз және электрондық тасығыштарда ұсынылады.
Конкурсты өткізудің келесі кезеңдері мен мерзімдері белгіленеді:
I кезең - білім беру ұйымдарында (мамыр ай);
II кезең-облыстық (маусым-шілде айлары);
III кезең-республикалық (қыркүйек-қараша айлары).
Конкурстардың құрылтайшылары әкімдіктер, білім беруді басқару органдары, демеушілер бола алады.
Конкурсқа әр аудан мен қаладан аудандық (қалалық) конкурстардың жеңімпаздары мен жүлдегерлері болып табылатын әр түрлі пәндер бойынша жобалар жіберіледі.
14. Конкурсқа қатысушыларды іссапарға жіберу жөніндегі шығыстар білім беруді басқарудың тиісті органдарына, білім беру ұйымдарына, демеушілерге жүктеледі.
Конкурстық құжаттарға қойылатын талаптар
15 әзірленген материалдың құрылымы:
1) түсіндірме жазба;
2) нормативтік бөлім;
3) айқындаушы (мазмұндық) бөлім;
4) ақпараттық-әдістемелік бөлім.
Түсіндірме жазба мәтінінің негізгі құрылымдық элементтері Оқу пәнінің (курстың) мақсаттары мен міндеттерін ашу болып табылады; ұсынылып отырған материал негізінде құрылған, мазмұны мен оның жүйелілігін анықтаудағы жалпы логикасын, оқу процесінің жалпы сипаттамасын, формаларын, жұмыс әдістерін, құралдарын; материалды іске асырудың педагогикалық инновациялық технологияларын, осы материалдың ерекшеліктерінен айырмашылығы неде, бірегейлігі неде; осы материалға енгізілгенін түсіндіру, материал мәтініне техникалық нұсқаулар.
Материалдың негізгі құрылымдық бөлігі – мазмұндық мәтіннен тұрады.
Құжаттың нормативтік бөлігіне жекелеген тақырыптарды зерттеуге бөлінген уақыт және «Білімге, іскерлікке және дағдыларға қойылатын талаптар» жеке бөлімі жатады.
Оқыту, тәрбиелеу және дамыту нәтижелеріне қойылатын талаптарды әзірлеу кезінде:
* Оқу пәнінің (курстың) егжей-тегжейлі сипаттамасы, білім беру мазмұны қандай жолдармен, қандай объектілерде оқу мақсаттары нақтыланады;
* Оқытудың іс-әрекеттік тәсілі, оған сәйкес оның кез келген нәтижелері оқушылардың тиісті қызметінде көрініс табады;
* Оқушылардың нақты оқу мүмкіндіктерін, жас ерекшеліктері мен даму деңгейін, оқытылуы мен тәрбиелілігін есепке алуды талап ететін жеке көзқарас.
Құжаттың ақпараттық-әдістемелік бөлігі айдарды қамтиды:
* Пәнаралық байланыс;
* Оқушылардың білімі мен іскерлігін бағалауға ұсыныстар;
* Пән (курс) бойынша оқу-әдістемелік кешен тізімі);
* Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
Құжат А4 парағы форматында, RS Word Times New Roman мәтіндік редакторында терілуі тиіс (жоларалық интервал-дара, шрифт өлшемі 14, барлық өрістері 25 мм).
Байқаудың Ұйымдастыру комитеті
Конкурсты ұйымдастыру және өткізу үшін ұйымдастыру комитеті құрылады,оның міндетіне конкурстың облыстық кезеңін өткізуде келісілген әрекеттерді жүзеге асыру және конкурсқа ұсынылған материалдарды бағалау критерийлерін әзірлеу кіреді.Ұйымдастыру комитеті байқауды өткізу тәртібін, нысанын, орны мен күнін анықтайды, қатысушылардың тізімін және қазылар алқасының құрамын бекітеді.
Ұйымдастыру комитетінің шешімі, егер оған тізімдік құрамның жартысынан астамы дауыс берсе, қабылданды деп саналады. Шешім төраға мен хатшының қолы қойылған хаттамамен рәсімделеді.
Байқаудың қазылар алқасы
Әр кезеңде қазылар алқасы құрылады. Қазылар алқасының құрамын және оның жұмыс тәртібін ұйымдастырушылар жергілікті жерлерде бекітеді.Қазылар алқасының мүшелері республиканың жетекші педагогикалық жоғары оқу орындарының, оқу-әдістемелік орталықтардың педагог қызметкерлері, Өнер, мәдениет және ғылым қайраткерлері, жаңашыл педагогтар бола алады.Байқаудың қазылар алқасы конкурсқа ұсынылған жұмыстарға сараптама және бағалау жүргізеді,безендіру мен мазмұнның сапасын, презентацияны, шығармашылық жұмысты, кәсібилікті бағалайды. Баяндалатын мәселенің, идеялардың, эрудицияның өзектілігі мен дәйектілігі.
Ұйымдастыру комитетіне құжаттарды ұсыну тәртібі
Құжаттарды қабылдау осы күнге дейін, жыл сайын 5 мамырға дейін қабылданады. Көрсетілген мерзімнен кеш жіберілген құжаттар тіркеуге жатпайды.
Байқауға қатысу үшін ұсынылады:
1) қатысушы туралы мәліметтер көрсетілген өтінім (т. а. ж, жұмыс орны, лауазымы, педагогикалық өтілі, санаты, марапаттары, тұратын мекенжайы, телефоны, e-mail, конкурсқа ұсынылған материалдың атауы, мектептің оқу жоспарына материалды енгізу мерзімі, ұсынылған материал бойынша жарияланымдардың болуы, бұрын осы материал облыстық, республикалық деңгейдегі іс-шараларға қатысты ма);
2) конкурстық материалдар (қағаз және электрондық тасығыштарда)
Құжаттарды Ақмола облысы білім басқармасының ОӘК жіберу қажет.
Байқау материалдары қайтарылмайды.
Авторлық бағдарлама келесі құрылымдық элементтерді қамтуы тиіс:
Тақырып беті, түсіндірме жазба, оқу-тақырыптық жоспар, авторлық бағдарламаның мазмұны, авторлық бағдарламаның әдістемелік қамтамасыз етілуі.
13. Титул парағы:
1) дарынды балаларға арналған білім беру ұйымының атауы мен мекенжайы;
2) авторлық бағдарлама авторының (авторларының) т. а. ә., лауазымы;
3) авторлық бағдарламаның атауы;
4) авторлық бағдарлама жасалған жыл;
5) авторлық бағдарламаны қайда, қашан және кім бекітті.
14. Түсіндірме жазба ашылады:
1) бағыты;
2) жаңашылдық, өзектілік, педагогикалық мақсаттылық;
3) мақсаты мен міндеттері;
4) ерекшелік ерекшеліктері;
5) күтілетін нәтижелер және оларды тексеру тәсілдері;
6) бағдарламаны іске асыру қорытындыларын шығару нысандары (көрмелер, фестивальдер, жарыстар, оқу-зерттеу конференциялары).
Конкурс жеңімпаздарын марапаттау
Әділ-қазылар алқасы ең үздік жобаларды анықтайды:
I орын-1 жоба;
II орын-2 жоба;
III орын-3 жоба.
Конкурстың құрылтайшылары, демеушілер және басқа да ұйымдар жеңімпаздар мен лауреаттарға жеке жүлделер белгілей алады.