Қашықтықтан оқыту жағдайында «Өзін-өзі тану» пәнін бастауыш мектеп пәндеріне интеграциялау.
Подолько Люция Фитратовна,«Ақмола облысы, Бұланды ауданы, Макинск гимназия мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі.
Қазақстан Республикасының экс-президенті Н.Ә.Назарбаев өзінің халыққа Жолдауында: «Біз әр адамның намысы, абыройы мен беделі бағаланатын, жоғары адамгершілік, этикалық стандарттар мен рухани құндылықтар тұратын қоғам құруға тиіспіз» деп атап өтті. Балаларды тәрбиелеу - болашаққа үлкен инвестиция. Еліміздің болашағы балаларымыздың тәрбиесіне, олардың бойына сіңіретін құндылықтарға тікелей байланысты. Корона вирусының пандемиясы аясында елдегі ағымдағы төтенше жағдайға байланысты білім беру қызметіне көзқарас өзгерді, қашықтағы жұмыс түріне қайта құру қажет болды. Қашықтықтан оқыту мұғалім мен студенттер арасындағы үздіксіз, шығармашылық, оқу, белсенді өзара әрекеттесу үшін жаңа мүмкіндіктер ашады. Бүгінгі таңда өзін-өзі тану сабақтары Қазақстанның барлық орта мектептерінде өткізіледі. Өзін-өзі тану сабағын ар-ождан сабағы деп атауға болады, өйткені ар-ұят - бұл барлық рухани-адамгершілік құндылықтардың көрінісі. Мұғалімдер балалардың қызығушылығы мен назары үшін бәсекеге түсуі керек. Біздің қарсыластарымыз - теледидар, видео және компьютерлік ойындар. Сондықтан мұғалім батыл, жүрегі мейірімді, әр оқушыны сүйіп, құрметтеуі керек. Ол шыдамды, сезімтал болуы керек, әр оқушының өзіндік ерекшелігі мен ерекшелігін көруі керек. Мұғалімнің өзі уақыт талабына сай болуы, педагогикалық шеберлікті жетілдіруі, оқытудың жаңа формалары мен әдістерін іздестіру мен жүзеге асыруы қажет. Бұл процесс білім беру процесінде елеулі өзгерістермен бірге жүреді: басқа мазмұн, әртүрлі тәсілдер, әртүрлі мінез-құлық, басқа педагогикалық менталитет ұсынылады. Мұғалім өз оқушыларында жанды, ажырамас, эстетикалық және адамгершілік тәрбиесін оятып, мектеп оқушылары қатысқысы келетіндей қызықты етіп дайындауы керек. Бүгінгі таңда білім беруде екі аспектіні үйлесімді дамыту қажет: - интеллектуалды (сыртқы, ақыл мен қол үшін), адамгершілік және рухани (ішкі, жүрек үшін). Ең бастысы пәнді оқыту емес, жеке тұлғаның пәнді зерттеу арқылы рухани-адамгершілік дамуы. Балаларда адамгершілік және рухани идеяларды қалыптастырудың оңтайлы жолдарын іздеу оқу пәндерін интеграциялау сияқты бағытта негізделуі мүмкін. Оқушылар арасында рухани-адамгершілік дамуды және тәрбиені жүзеге асырудың үлкен мүмкіндіктері сыныптан тыс жұмыстар, сынып сағаттары, әңгімелер арқылы да қамтамасыз етіледі. Білім беру мазмұнын құнды байытумен қатар, өзін-өзі тану сабағында қолданылатын барлық әдістер кез-келген пәнді оқытуда қолданыла алатындығын ескеру қажет. Біз мұғалімдер әр адамның ар-намысы, абыройы мен беделі бағаланатын, жоғары адамгершілік, этикалық стандарттар мен рухани құндылықтар болатын қоғам құра аламыз деп үміттенеміз. Бізге үлкен инвестиция келеді - бұлар тәрбиелі балалар.